U kunt zich aanmelden voor de bijeenkomst via het inschrijfformulier
 op de NLUUG WWW pagina of door het bij het programmaboekje gevoegde 
aanmeldingsformulier ingevuld op te sturen naar het buro van de NLUUG:
Buro NLUUG - Monique Rours <buro@nluug.nl>
| Postbus 22727, 1100 DE Amsterdam. | |
| Tel: (+31) (0)20-6951203, fax: (+31) (0)20-6950018. | |
| Postbank: 23.53.318 t.n.v. NLUUG, Amsterdam. | 
Uw aanmelding voor deze voorjaarsconferentie is definitief wanneer voor 7 mei 1998:
1. uw aanmeldingsformulier is ontvangen; en
2. het deelnamegeld is ontvangen op de NLUUG-rekening.
De kosten voor de dag inclusief lunch zijn:
Hfl. 150,- voor leden van de NLUUG (of zusterorganisaties)
Hfl. 375,- voor niet-leden
Hfl. 35,- voor studenten - (een kopie van uw studentenkaart dient te 
worden meegestuurd)
Inschrijving
Op 13 mei 1998 zal in de Beethovenfoyer van De Reehorst een 
inschrijfbalie klaarstaan. Dit staat duidelijk aangegeven als u De 
Reehorst binnenkomt. Hier kunt u zich aanmelden. De inschrijving van 
deelnemers, waarvan de betaling is ontvangen, zal snel afgehandeld 
kunnen worden.
Op het aanmeldingsformulier kunt u aangeven of u via een faktuur (buiten de conferentie om) wenst te betalen of dat u contant aan de inschrijfbalie betaalt. Er zal een linker en een rechter inschrijfbalie worden ingericht; de linker balie zal voor de deelnemers zijn die per faktuur betalen (snel), de rechter balie voor de deelnemers die contant betalen.
Badge/Toegangsbewijs
 Om lange rijen te voorkomen, wordt uw badge (tot uiterlijk 
één week voor de conferentiedatum) toegestuurd. De badge 
bestaat uit twee delen en is tevens uw toegangsbewijs voor deze 
conferentie. Op het rechter deel van uw badge staan administratieve 
gegevens vermeld en bij welke balie u zich kunt aanmelden; dit deel van 
de badge dient u op de conferentiedag bij de inschrijfbalie in te 
leveren. Op het linker deel van de badge staat uw naam en 
lidmaatschapsnummer; voor dit deel van de badge ontvangt u bij 
inschrijving een plastic hoesje met speld.
Indien u één week voor de conferentiedatum uw badge nog niet heeft ontvangen, kunt u contact opnemen met Buro NLUUG, tel. 020-6951203, of via email <buro@nluug.nl>. Deelnemers waarvan hun aanmeldingsformulier later dan één week voor de conferentiedatum door het Buro is ontvangen, kunnen hun badge bij de rechter inschrijfbalie afhalen; in verband met mogelijke vertraging per post, wordt de badge niet meer toegestuurd.
Betaling
Als op 13 mei 1998 uw betaling nog niet op de rekening van de NLUUG is 
bijgeschreven en u er zeker van bent dat de betaling onderweg is, 
verzoeken wij u een garantstelling te ondertekenen, waarbij wordt 
verwacht dat u nagaat of betaling heeft plaatsgevonden. Indien iin 
maand na de conferentie bij controle blijkt dat het deelnamegeld niet 
op de rekening van de NLUUG is bijgeschreven, ontvangt u een 
boete-faktuur ter hoogte van 50% van het verschuldigde bedrag!
Annulering
Annulering is alleen schriftelijk mogelijk tot één week 
voor de conferentie Daarna dient u het verschuldigde bedrag alsnog te 
betalen. Wanneer u verhinderd bent, is het ook mogelijk iemand anders 
in uw plaats aan deze conferentie deel te laten nemen.
6 april 1998