Buro NLUUG --- Marielle KlattenUw aanmelding voor deze voorjaarsconferentie is definitief wanneer vóór 7 november 1994:
<nluug-buro@nluug.nl>
Kruislaan 419, 1098 VA Amsterdam
el: (+31)(0)20 6638561, fax: (+31)(0)20 6638971
Postbank: 23.53.318, t.n.v. NLUUG, Amsterdam.
Op het aanmeldingsformulier kunt u aangeven naar welk adres uw badge moet worden gestuurd (bijvoorbeeld privé adres). De badge bestaat uit twee delen en is tevens het toegangsbewijs voor deze conferentie. Op het rechter deel van uw badge staan administratieve gegevens vermeld en aan welke balie u zich kunt inschrijven; dit deel van de badge dient u op de conferentiedag bij de inschrijfbalie in te leveren. Op het linker deel van de badge staat uw naam en lidmaatschapnummer; voor dit deel van de badge ontvangt u bij inschrijving een plastic hoesje met speld.
Indien u één week voor de conferentiedatum uw badge nog niet heeft ontvangen, kunt u contact opnemen met Buro NLUUG, tel. 020-6638561, of per email: <nluug-buro@nluug.nl>. Deelnemers waarvan hun aanmeldingsformulier later dan één week voor de conferentiedatum door het buro is ontvangen, kunnen hun badge bij de rechter inschrijfbalie afhalen; in verband met mogelijke vertraging per post wordt de badge dan niet meer toegestuurd.
Indien 15 november 1994 uw betaling nog niet op de rekening van de NLUUG is bijgeschreven en u er zeker van bent dat de betaling onderweg is, vragen wij u een garantstelling te ondertekenen, waarbij wordt verwacht dat u nagaat of betaling heeft plaatsgevonden. Indien na één maand na de conferentie bij controle blijkt dat het deelnamegeld niet op de rekening van de NLUUG is bijgeschreven, krijgt u een boete-faktuur ter hoogte van 50% van het verschuldigde bedrag!
Annulering van inschrijving is mogelijk tot twee weken voor de conferentie, daarna dient u het verschuldigde bedrag alsnog te betalen. Documentatie van de conferentie ontvangt u na betaling. Uiteraard is het ook mogelijk dat iemand anders voor u in de plaats aan deze conferentie deelneemt.